KUTSU: Markkinoija 2.0 – mikä tekee huippumarkkinoijan nyt ja tulevaisuudessa

Markkinoinnin kenttä muuttuu jatkuvasti, teknologiat kehittyvät ja kaiken tämän keskellä vaaditaan mitattavia tuloksia. Markkinoinnista on tehty entistä tulosvelvollisempaa ja markkinoijan itsensä pitää olla se, joka tuo järjen peliin omalla osaamisellaan.

Koulutuksessa opit, mitä kansainvälisissä ja kotimaisissa pk- ja suuryrityksissä markkinoinnilta vaaditaan tänään ja huomenna. Lisäksi kuulet, mitkä murrokset ja megatrendit tulevat hallitsemaan tulevaisuudessa markkinoinnin osa-alueella.

Koulutuksesta tulet saamaan konkretiaa työhösi, näkemystä sekä vahvistusta päätöksentekoon ja mahdollisuuden kysyä juuri sinua askarruttavia asioita.

Koulutus sopii markkinoinnin parissa työskenteleville.

Kouluttajasta

Juha Pihkakoski on Aboad Oy:n toimitusjohtaja, tradenomi ja liiketoimintalähtöisen digitaalisen markkinoinnin evankelista. Hän on urallaan toiminut kansainvälisissä kasvuyrityksissä markkinointipäälliköinä yhteistyössä maailman suurimpien yritysten kanssa. Nykyisin hänen yrityksensä toimii strategisena ja taktisena kumppanina kotimaisille kansainvälistyville yrityksille.

Tilaisuus on maksuton. Paikkoja on rajallisesti, ilmoittauduthan viimeistään 28.10. Ilmoittautuminen tapahtuu Tradenomiliiton tapahtumakalenterin kautta osoitteessa http://tapahtumakalenteri.tral.fi/tapahtumat/modernin-markkinoinnin-kehittaminen-ja-tulevaisuuden-vaatimukset-turku/

Aika: 6.11. klo 17-20
Paikka: Original Sokos Hotel Hamburger Börs (Kauppiaskatu 6, 20100 Turku)

Lisätietoja:tapahtumat@tral.fi

Julkaistu kohteessa Tapahtumat, TRAL, Uutiset, Yleinen
Aiemmat artikkelit